Garantia produselor

Garantia produselor

Pentru toate produsele vandute si livrate de noi beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor / furnizorilor.

 

Produse cu certificat de garantie emis de producator

Pentru o parte dintre produsele vandute de noi vei primi certificat de garantie emis de producator sau distributor in format tiparit. Acesta poate fii gasit in cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie.


Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat. Trebuie doar sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.


Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.


Produse cu certificat de garantie emis de InterLink

Orice produs trimis in service trebuie sa fie insotit de: ambalajul original, accesoriile cu care a fost livrat, copie a certificatului de garantie si/sau o copie a facturii. 

Pe spatele copiei gantiei vor fi mentionate datele de contact ale clientului (Nume, Prenume, Adresa si Numar de telefon), cat si motivul trimiterii produsului in service.


Termenul de rezolvare al unei garantii poate varia de la 1 pana la 15 zile lucratoare.


Furnizorul isi rezerva dreptul de a refuza primirea produselor in service, in cazul in care acestea se afla in unul sau mai multe din urmatoarele cazuri:

- neprezentarea certificatului de garantie din diverse motive (pierdere, instrainare e.t.c.);

- prezentarea produsului la intrarea in service fara a fi insotit de un document in care este specificat defectul reclamat si datele de contact ale beneficiarului;

- lipsa unuia din accesoriile cu care a fost livrat produsul;

- deteriorarea sau lipsa etichetelor sau sigiliilor produsului;

- produsul a suferit modificari sau reparatii de catre persoane neautorizate;

- produsul a fost deteriorat datorita manipularii necorespunzatoare.


Exceptii ce nu constituie obiectul garantiei:

- firma nu are obligatia de a repara, reinstala sau restaura softurile si programele preinstalate;

- produsele tip consumabile

- produse ce au suferit deteriorari sau modificari in mod voit sau in urma neatentiei beneficiarului 

- produse avariate in urma unor calamitati naturale sau accidente

- produsele ce au suferit deteriorari de soft in urma neatentiei utilizatorului


Atentie!

Daca nu ai primit certificatul de garantie pe email sau tiparit te rugam sa ne anunti in cel mult 72 ore de la primirea produsului.